ridning

För er som inte redan vet så har jag sedan en tid tillbaks haft en häst till vid namn felicitas 119. hennes smeknamn är flisan. hon är efter: Faveur under: Dimitress och EU: Damenstolz. jätte söt dam skall fixa lite bilder på henne inom snar framtid. idag va jag och majja ute och red. just nu rids bara flisan och flurre vilar pga av att han tappat så mycket i vikt så jag vill inte rida han förs han gått upp i vikt. båda två går på 1,5 kg lucern som blöt läggs och ca 10 kg hö i hagen varje dag.
flisan rids inte hårt utan ganska lugnt då hon rids igång efter en skada. men hon börjar bli så pigg så så fort man ställer sig upp i fältsits i en backe börjar hon trava. har fastnat för denna dam från första dagen hon kom. fux är hon ocksp gör söt. letar bete som sagt till mina hoppas jag hittar det snart. nej nu skall jag sluta skriva måste få sova. ha det bra love kajsa med hästar;-)

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0