Förlåt

Förlåt för dålig update från min sida. Men hade lektion mellan 12:30-16:30 igår. Sen körde jag hem Christine. Hem och umgicks med Jimmy och basse en stund sen vid sex åkte jag till Lidl och hämtade upp Christine och hennes kille skulle köra honom till Hallsberg för han hade spelning och ingen skjuts. Efter att vi hade släppt av han på hotell stinsen i Hallsberg åkte jag och Christine till brändåsen och åt på mc.


Sen tog vi vägen över laxå hem. Stannade i svartå för att tanka. När vi kom till Degerfors så bestämde vi att vi skulle ta vägen förbi stallet innan vi åkte hem. Vi kom precis hem när hennes kille kom från Hallsberg.


I stallet mockade jag, slängde in hösilaget som Marion hade ställt utanför hans box. Hällde in hans kraft och hällde på vatten på den. Sen tog jag in hästarna och då stod Christine bakom Hösilage balen så rädd va hon. Sen medans hästarna stod och åt gick jag ut med morgon påsarna till hölådorna som
Vi har i hagen. Sen bytte jag täcke på flurre för hans täcke som han hade på sig åker bakåt så långt för de är för stort. Så slängde på han ett fleece täcke plus ett tunt regn täcke.


Skall snart åka till stallet med Jossan vi skall rida ut i skogen en stund. Återkommer när jag är hemma igen. Hade bra love//KAJSA


Kommentarer:

Men duuu.. hästar är stora djur. De ska man ha respekt för :)

2012-03-03 @ 23:05:26

Ja jo klart man skall ha respekt för dom. Men när våra hästar går in i sina boxar även fast dom går lösa in så skyndar dom sig in i boxen så dom reagerade inte ens på att du va med. Så du hade kunnat stått framför balen istället;-)

2012-03-04 @ 11:00:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0