Fredags trött

Dag har jag haft skola 9-12. Sen handlat hämtat basse på dagis, diskat lagat mat ätit jobbat 17-21 sen direkt till stallet och tagit in fyra hästar och avmaskat tre av dom, med hjälp av Marion då:-) men min pålle slapp avmaskningsmedlet:-) men han va lite fundersam på vad dom andra fick som inte han fick. Men är glad dom kronorna som avmaskningsmedlet kostar kan jag lägga på annat:-)


Imorgon skall jag rida skall upp datera er med bilder då nytagna med min mobil:-) måste även plugga hela helgen har ett arbete om stroke som skall vara inne på måndag och nyckelord också inne måndag, fredag nästa vecka skall en fall beskrivning in aldrig skrivit sådan. Sen skall det in något i etiken tror jag plus att det skall börjas med nästa studieenhet i medicinsk grundkurs. Gud ena kursen är slut snart. Har snart fyra veckors praktik plus att jag börjar en ny kurs näst nästa vecka läkemedels matte:-)


sen skall jag plugga hela sommaren plus sommarjobba plus vara i stallet:-) mysigt kul hoppas jag är färdig utbildad i december så jag slipper plugga på ett tag:)

nu skall jag ut med hunden sen skall jag sova ha det bra//Love kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0