Hemlis

Alla som följer mig på Fb har ju säkert märkt att jag haft lite små hemliga inlägg. Kommer fortfarande inte säga vad det är förs vi har bestämt oss eller inte. Men skall försöka få svar från Jimmy i helgen så kan jag berätta för er sen.

I tisdags när jag va i stallet på kvällen och tog in flurre för natten så upptäckte jag att han som vanligt alltid skall ha några problem. Han va svullen om ena bakbenet. Borstade bara av och sen åkte jag hem. Igår när jag va uppe va han mer svullen än dagen innan. Tog in han lindade hans bakben. Fixade en egen hage till han eftersom vanliga hagen är så lerig går inte att ha lindor i den hagen.

Tog även av han täcket och bestämt mig för att duscha flurre i helgen om det är fint väder. Han har svamp i manen och på benen. (inte alla benen)!

Fick hem mitt bankomat kort idag:-) jippie. Väntar bara på allt annat nu. Skall snart hämta Jimmy och basse. Skall även tanka bilen som jag äntligen kan göra eftersom jag nu har bankomatkortena:-)


Nej nu skall jag sluta skriva ni får ha det så bra allihopa:-) Love//Kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0