Konstiga drömmar

Jag fattar mig inte på hur jag drömde inatt, men nått konstigt slår till i huvudet ibland!

Jag kommer ihåg två drömmar, en kort och en lång. Men jag tar bara upp den korta, för den långa skulle ni inte alls tycka är intressant.
Den handlade om bloggen, och Kajsa. Jag drömde nämligen att Kajsa la upp 20 inlägg på bloggen inom 30 minuter, alla inlägg innehöll endast glada gubbar, ca 50 st i varje inlägg. Såna här: :)
Jag blev totalt rasande, jag blev så arg att jag kastade daton i väggen. Datorn överlevde (konstigt nog) men jag ringde upp Kajsa och skrek alla ord jag kunde få ur mig. Hon satt bara tyst och sen hörde jag ett pip liknande "förlåt...."
Sen vaknade jag! Haha, fattar inte varför jag drömde om just något sådant? :P


//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0