Lilllördag

Imorse började jag dagen med terminens tredje tenta. Skrev åtta sidor:-) hoppas på ett vg iallafall. Sen hem tvättade, skrev ett arbete lämnade in de hade lektion ca en och en halv timme, sen hämta tvätt, fixa mat, tog ur hårförlägningen. Sen till stallet tog in alla hästarna slängde på sparten hans täcke och även alas täcke. Sen bytte jag täcke på flurre. Slängde ut fyra höpåsar i hagen sen packade jag tolv nya påsar. Imorgon tänkte jag faktiskt rida lite. Har ju varit natt tre dagar nu när jag åkt upp:-)


Försöker hitta en bra tränare att träna för så om ni har några tips så skriv gärna en kommentar med namn och om ni vet vad tränaren tar för en träning.

Nu skall jag snart sova fixa matlåda åt Jimmy se klart på grey sen blir det natten:-) hade bra love//kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0