Lördag:-)

Ny dag nya möjligheter;-) kalas fint väder ute. Solen lyser och det är ganska varmt ute:-) vid halv tolv tänkte jag åka till stallet mocka, maten, rida och hämta Hösilage tillsammans med Marion. Alternativt att jag lasttränar idag när vi ändå skall ha transporten bakom bilen:-) se så han inte glömt bort hur man gör.

Idag fick han gå ut i vanlig hage så skall ut och dra ner hans sjukhage idag också. Så dom kommer in i skjulet om dom vill det. Hämta halm någon dag också så vi kan börja halma i skjulet så dom kan börja gå ute på dygn snart.


På tal om nya möjligheter jag skall ta med en kompis så skall hon få kolla på en sak så säger hon ja till det så är det en större anledning till att vi kanske säger ja och då överger våran lägenhet:-) skulle vara så jävla skönt. Är så trött på att bo i lägenhet.


Hittade lite vår tecken utanför skolan igår när vi hade tipspromenad. Dom är egentligen inte blåa dom skall vara lila men min mobil bytte tydligen färg på dom.


Nej nu skall jag hoppa in i duschen sen skall jag äta frukost och sen skall jag åka till stallet ha en bra dag ute i solen vi hörs ikväll igen LOVE//KAJSA


Kommentarer:

Kommer att bli spännande Kajsa ;)! Ser verkligen fram emot det ;)! Kram

2012-03-24 @ 10:20:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0