Sent skriver.

Inlägget vart lite senare skrivet än vad jag hade tänkte från början. Men kom lite annat emellan. Typ handling, diskning, matlagning och sen lite stall. Men skall väl skriva om gårdagens ridpass. Efter att jag slängt på flurre ett rent schabrak och nytvättade lindor så red vi ut i skogen. Vi började rida mot långa backen men där vände vi och började trava tillbaks till stallet. Väl vid stallet så travade vi fram och tillbaks runt vändplanen och ner mot stallet och sen trava mot sjön. Sen fick jag tips av Marion att jag skulle ta långa backen i lugn arbets trav samtidigt som han går på tygeln. Så gjorde de två gånger efter de visst han va skritt va.

Idag när jag kom till stallet fixade jag allt till både flurre och sparten. Sen tog jag in alla fyra hästarna slängde ut morgon höet ut i hagen och sen bytte jag från regntäcke till fleecefodrat regntäcke på flurre för han stod och frös lite grann.

Slänger in en dålig mobil bild på flurres outfit han hade på sig igår. Nu skall jag sova måste plugga hela dagen för jag har tenta på onsdag morgon. Så sov gott så hörs vi imorgon LOVE//KAJSA


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0