suck

Satt och skrev ett inlägg nyss men sen stängde datorn av sig och då försvann inlägget. Men men kör sammanfattningen. Hat inbrott i min bil natten mellan lördag och söndag. plånboken försvann. Polisanmält, beställt nya kort. ställt bilen i ett garage hos en kompis i gottebol. Så skönt med folk som har plats och som ställer upp.

Idag skrivit omprov och fått reda på hur det gick på mitt prov i Vård Och oMSorg(VOMS). Fick VG på det provet. Sen fixat lite nyckelord i mänken och sen varit i stallet och fixat åt två hästar. Snart promenad med hunden sen sova.

Imorgon etik och efter det har jag läkemedels matte. Efter det skall jag hämta hösilage med majja och efter stallet blir det att åka och hämta upp hundmat.

Onsdag är jag helt ledig ifrån skolan ;-) och torsdag har jag MED och MÄNK PROV. Fredag har jag bara VOMS.... Sen på måndag börjar praktik veckan men har inte praktik varken måndag eller tisdag den veckan.

Va aldrig i stallet igår heller suck men vart så med tanke på inbrottet i bilen och behövde träna inför omprovet. Så hade inte varit i stallet sen i torsdags så va skönt att se flurre. Men när jag va klar i stallet och skulle ut och hälsa på flurre då hade han flyttat på sig så jag såg inte ens han i hagen. Nej men uppdaterar mera imorgon;-) hoppas ni har det bar så länge. HADE BRA LOVE//KAJSAimage description

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0