Tisdag.

Igår fick ju jag för mig att jag skulle ha etik lektion idag. Men de vissade sig ju att det va studiedag idag. Så efter att ha lämnat basse på dagis så åkte jag hem och sov en stund sen sen vid elva gick jag upp för halv tolv hade jag möte där jag skall ha praktik sen. Längtar redan till vecka 13;-) skall vara där fyra veckor.


Skall snart börja plugga för jag har tenta imorgon. Och efter tentan skall vi ha medicinsk grundkurs lektion. Åker även ut sent till stallet idag. Har nattningen idag och även nattningen imorgon. Så på fredag tänkte jag åka ut direkt efter skolan så hoppas att det är fint väder då med.


Bjudet på några bilder från hagen för två dagar sedan då det va vår väder och flurre fick gå utan täcke.


hade bra love//kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0