torsdag:-)

Idag känns som en bra dag:-) Håret är helt klart:-) Jobbar ikväll. efter jobbet blir det som sagt stallet... har inte varit därpå två dagar nu så de känns som att det är dags att åka dit. har saknat min lilla plutt. Har lagt ut lite bilder på han på facebook men tänkte även lägga ut dom här... Snart är det dags för praktik också. Då kanske jag har lite svårt att blogga men skall försöka hinna med det. skall ju ha praktik, jobba och sköta hästen under fyra veckor. Tänkte även försöka få ihop lite inlägg. men har väldigt dålig fantasi nu. vad skall jag skriva om? någon som kan skriva lite tips?


Hade tänkt i sommar beroende på hur jag jobbar kanske tävla någon dressyr tävling på flurre. Visst han är 20 år snart men han är pigg och frisk. skulle aldrig tävla med han om han vore dålig i benen eller om han vore gammal i kroppen för de är han verkligen inte. han beter sig som en unghäst. Han älskar att springa i skogen, ta ett dressyr pass på banan och även hoppa.


I vår sen tänkte jag lasta flurre och köra han till nolsokna för att hoppa lite terräng. Hade tänkt försöka leta fram en hoppsadel till dess. Älskar att hoppa och de gör ju även flurre. Men har aldrig provat att hoppa en riktig terrängbana. Han travhoppar ju 90cm. Tänkte göra några bild inlägg senare sen. måste bara koppla in externa hårddisken på datorn och hoppas att alla bilder finns kvar på den. Tror dom flesta är på gamla datorn.


Men hade bra Love//KAJSA

image description

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0