Träningen igår

Igår tränade jag och Nisse för Lovisa A. Stegen han fick i trav var enorma, jag kunde knappt sitta och jag hade så ont i magen och axlarna haha! Så blir det när man får rida hästen! Hon tyckte förövrigt han var väldigt fin i kliven och fått en bättre galopp. Övade mycket grunder. 

Alla Nisses tecken på grinighet kommer när han blir trött och inte orkar. Så det gick jättebra när vi blev lite hårdare och gjorde övergångar när han blev grinig, hela han blev annorlunda och han bara jobba på utan problem. Han kändes så fantastiskt mjuk i slutet, helt underbart! Jag är väldigt stolt över min lilla polle nu, va duktig han är! :D

Nisse och jag steker i solen för några dagar sedan!


//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0