Klipp och uteritt

Igår när jag gick till Åsa för att klippa mig såg jag massa blommor på gårdarna! Kul! Blev jättenöjd av klippningen. Efteråt åkte vi till stallet och red ut en sväng i skogen. Nisse var pigg och gla så jag var glad att jag hadepelhambettet för annars hade han dragit med mig om jag haft vanliga, för han var stark i pelhamet också! Tog lite trav och nån galopp i en brant uppförsbacke (jättebra för honom). Och så studsa Blackie iväg med Åsa ett par svängar så Nisse också studsa fram! Hehe busar! Hämtade även kross till Nisse.

Idag ska jag rida ut med Caroline och Blackie, får se om jag bryter några ben eller så ;) Förövrigt sitter jag just nu i skolan och ska igentligen plugga engelska glosor 32 stycken. Tur att dom är lätta! Tio över elva ska jag till tandläkaren, usch o fy.. Bara att "bita ihop"!

//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0