Dagar kommer, dagar går..

Nu får jag ta och slänga ut ett inlägg. Har försökt ett x antal gånger nu men de avslutas bara och sparas som utkast! Jag tänker att jag ska fortsätta med dom senare, skriva klart osv men kommer aldrig så långt. 

Nisse har gått varje dag nu och idag är det dax för en skritt tur barbacka ute på de soliga vägarna. Helst av allt skulle jag vilja prova repgrimman ute på vägarna, bara att hoppa av om något strular sig. Tänker på riskerna men det är lika stora risker om jag tar ett vanligt bett barbacka, vill han; så sticker han. Jag vet att jag är lite farlig ibland.. ;)

Nisse har förövrigt gått jättebra den senaste tiden. Jag har haft det lite si och så. Sadeln jag har passar inte så bra, vi ska testa en sista väg med en speciell padd. Idag skulle jag ha varit med Tobbe, för han fyller nämligen 18 år idag! Skulle fått ut körkortet men det blev inte så, så vi får vänta. Vi som hade planerat ;)

Kan inte sluta lyssna..


//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0