Outfit och andra små bekymmer

Nu förtjänar jag skäll! Nisse fick en oplanerad vilodag igår. Jag tänkte börja med steg två på "de sju lekarna", men jag kom till stallet klockan åtta igår kväll och var så trött att jag helt enkelt inte orkade. Jag är ju faktiskt inte mer än en människa.

Idag ska jag rida igenom Nisse lätt på ridbanan en stund (om det går) och sen ut en sväng. Tänkte även smörja sadeln och tränset för det lär behövas nu när man har varit lat och inte gjort det på någon månad. Sen är inte jag den här typen som ställer mig och putsar sakerna efter varje ridtur, för risken finns att det kan gå sönder plus att man(jag) är ju lat ;)! Men alla gör vi olika, så jag klampar inte på någon!

Frågan är.. Morgondagens outfit. Bruna benlindor och vitt schabrak eller vita benlindor med det vitt schabrak, det beror på hur slaskigt det är på ridbanan. För vita benlindor är ingen ide för de kommer ändå vara bruna om det är för slaskigt! Ska hitta den fjärde bruna benlindan bara, har tydligen bara tre i stallet :P
//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0