Vad gjorde vi idag?

Igår lasttränade jag och Majja med flurre. Idag skulle Majja och jag träffats i stallet men det vart ändrade planer så jag tog hand om spartacus idag så skulle hon ta flurre imorgon åt mig:-)

Men idag då efter att ha fixat ordning båda hästarna, packade jag 16 höpåsar med två kg Hösilage i dom och sedan 8påsar med tre kg Hösilage i. Sen städade jag ur min bil på allt skräp. Efter de gick jag och tog fram en pressening. Sen gick jag och hämtade flurre i hagen. Borstade av han sen tog jag med han i ett ledrep sånt där långt western rep. Sen gick vi bort och la ner presseningen på backen.


Sen tig det ett par gånger innan han gick över första gången jag gick över sprang han bredvid så han gick om kul och satt på rumpan. Sen gick han över utan problem sen. Min häst gör verkligen allt för mig:-) nästa projekt är att testa göra en mini bro och testa om han går över det. Allt annat har funkat hittills.


Fick tyvärr inga bilder på varken lastträningen eller träningen med presseningen se om man kan fixa en fotograf i helgen:-) och göra allt då med. Skall även kanske åka till gottebol i helgen och rida på ridbana första gången sedan november som
Vi rider på ridbana;-)

Längtar tills den 26/4;-)

Nej nu måste jag byta och unna jag skall träffa läraren och sen jobba. Hade bra love//Kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0