frånvarande

nu har ha varit frånvarande ett tag igen. Men va iväg och tränade i söndags för Anna Björkman uppe i dammängen och va borta hela den dagen så hade inte tid att skriva då... Igår mådde jag inge bra träningsvär och yr, Men va ändå uppe och fixade vatten, hö och tog in hästarna så dom fick sova inne inatt. Vaknade imorse och va yr igen... Fortsätter det imorgon får jag ringa vårdcentralen för kan knappt gå utan att det snurar.

Träningen då: Lastningen dit gick bra. Han gick in på tredje försöket. stod snällt i transporten hela vägen dit och stod snällt medans jag tränsade han i transporten innan han skulle få gå ur transporten.  Stod jätte snällt medans vi sadlade och fixade.. skrittade fram ute i skogen och travade och galopperade lite. Han hostade en del men det brukar ge sig.. men denna gången gjorde det inte de.... Så efter en halv timmes träning fick vi avbryta men jag fick reda på vad jag behöver träna på och det är min sits... Har känt länge att jag inte har ridit så bra som jag kan göra så va skönt att veta att det är sitsen om jag skall träna på.


Så nu skall det hårdtränas för nästa träning för Anna jörkman är den 28/6 och på lördag skall jag till Sörgården och träna... förhoppningsvis...

Nej nu skall jag ut och fixa disken, sen hänga tvätt och dricka lite. Imorgon är det sista dagen på komvux denna terminen.

Ha det bra Love KAJSA

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0