Längtar!

Längtar så tills imorgon. Skall iväg och träna 13:45 i dammängen. Kommer åka 11 för att hämta transporten och räknat med att åka från stallet senast kvart i tolv tolv. Är ju ändå ganska lång väg att köra. Plus att jag vill hinna klä på och värma upp flurre ordentligt innan träningen. Skall bli så kul att åka iväg och träna. Hoppas bara flurre är frisk imorgon. När jag kommer upp och skall lasta han.

Idag blir det dusch för flurre. Han måste vara ren och fin till träningen imorgon. Har även blivit erbjuden massa beten till min häst inte alls långt hemifrån. Men har inte bestämt mig än om jag skall ta det eller ej. Hagen är dragen med ståltråd och taggtråd. Men skall iallafall åka och kolla på hagarna, så får vi se vad jag bestämmer mig för.

Kommer då ha sadeln hemma så jag kan rida när jag vill;-) nej nu skall jag kliva ur sängen och göra mig iordning har massor att göra i trädgården idag. Ha det bra love kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0