Nya tag!

Idag har jag än så länge lämnat och hämtat basse på dagis. Gjort två HLR test på HLR.nu och lämnat in till min lärare. Har även börjat med maten som nu står i ugnen och väntar på att Jimmy skall komma hem så jag bara kan slå på riset och såsen.

Skall till stallet sen. Rider varje dag just nu inför söndag. För sen rider jag flurre på måndag med sen får han två dagars ledigt sen börjar vi lite lugnt igen.

Satt igår och rensade ogräs vid våran entré med Jimmy. Skall åka till stallet ikväll så fort det svalnar av lite grann. Nej nu skall jag gå ut och kolla hur det går med maten i ugnen. Skall försöka få bilder från träningen på söndag;-)

Nej nu skall jag sluta skriva återkommer ikväll;-) love kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0