Ridning:-)

Idag vart det ridning. Först mockade jag fixade maten och spolade av höet som dom äter på natten eftersom vi har några host hästar. Sen tig jag in flurre borstade av han, satte på han skydd, schabrak och träns. Sen red jag och Majas dotter ut en sväng. Sen när vi kom tillbaks va Marion sugen på att rida så då slängde vi på flurre hans sadel och upp med Marion;-) medans hon red så tog jag lite bilder på henne. Såg jätte bra ut fast, hon va ring rostig och flurre lite små stel till och från.

 



Två bilder från dagens ridpass av marion (min stallägare) på flurres rygg;-). Lite skönt att se han från backen också.... Som sagt jag bakom kameran!!!

Imorgon kommer Malin och slår på en sko på flisan sen blir det ridning vid tolv för mig och Majja. Innan det tänkte jag rida flisan och fixa stallet;-).

Nu skall jag hämta ved och sen skall jag vila resten av kvällen;-)

Hade bra love k


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0