Sämsta updaten någonsin!

Förlåt för världens sämsta update. Har inte blivit någon ridning på några dagar. I måndags jobbade jag kväll så då han jag inte. Tisdag upptäckte jag att hästen hade tappat en sko. Igår hämtade vi femtio balar med Hö så då orkade jag inte plus att hovslagaren kommer idag för att sko. Så idag tänkte jag rida plus imorgon. Sen får vi se hur det ser ut i helgen med tid. Men hoppas kunna rida båda dagarna.


Just för tillfället så går flurre på massor med mat. Han har tappat en del i vikt utav att bara äta Hösilage och mineraler förut så nu ser hans foderstat ut så här:

1kg cool mix
1kg krafft protein pluss
0,5kg krafft grov 60
60ml b-vitamin
Och mineraler
Plus lite krafft grund i en boll på nätterna

Plus så klart ca 7kg Hösilage på kvällen men håller på att byta till Hö nu som det skall vara mer protein i så hoppas han kan gå upp massor i vikt. Plus att han har jätte svårt att sätta päls sen han fick sin klåda. Hoppas därför att b-vitaminen skall hjälpa han. Så just nu när jag rider så rids han barbacka vill inte rida med sadel när han rids igång. Men som sagt kan slänga upp en bild på han när stod och åt härom kvällen.

Försöker återkomma imorgon. Hade bra love k




Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0