Söndag.

Denna helgen har gått fort tycker jag. I fredags jobbade jag 7-11. Sen åkte jag och handlade lånade en slägga, åkte hem pratade med familjen åkte in och Hämtade en kompis sen åkte vi och fixade transport. Åkte till hennes killes lägenhet och började tömma den. Vart en vända till tippen sen åkte vi och handlade lite blommor jag köpte stolp och staket åkte tillbaks till hennes killes lägenhet och fick lite saker av han. En säng till basse, en tv-hylla jätte stor, stommen till en bäddsoffa.

Åkte till stallet på kvällen fixade och tog in hästarna. Lördagen satte vi staket och fixade. På kvällen va det fint väder va ute och red runt udden på kvällen.

Idag har jag hängt tvätt köpt blomjord som skall läggas i rabatterna. Ridit en sväng. Duschat och skall nu sova. Hör av mig med bilder och sånt imorgon. Hade bra love Kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0