Träning;-)

På söndag den 27/5 skall jag och flurre iväg på träning. Vi skall om det är bra väder vara uppe hos Anki i dammängen och träna för Anna Björkman. Är det dåligt väder skall vi vara i knutsbols ridhus. Har aldrig ridit för Anna så det skall bli spännande att rida för henne. Måste bara slå på en sko på flurre. Suck han tappar skor som aldrig förr. Han har aldrig tappat skor förut.

Idag va jag bara uppe i stallet och packade åtta höpåsar till hästarna. Men imorgon skall jag slå på en sko på flurre sen blir det att träna. Hård träna inför nästa söndag.

Vart en lång tur igår med Majja och sparten. Ca en mil. Men nu skall jag sova hoppas jag kanske kan få lite foton från träningen nästa helg.

Ha de bra love kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0