Trasig bom i sadel!?

När man har bakvalvet på magen, och har sadeln från sig, tar händerna på framvalvet och trycker till, ska det väl inte bli veck i sätet på sadeln?

Med tanke på att sadeln Nisse har får veck när jag gör så, är möjligtvis bommen av!? Därför förklarar det hans utslag på ryggen. Kollar jag på sadeln underifrån, så på stället där den möjligtvis är av ser det ut som ett V, därför lyfter sadeln så i bak. Ska kolla upp alla sadlar! För en bom ska väl vara så stark att den klarar av ett tryck, utan att vika sig!? Ska ta lite kort/filma och visa vecken som blir när jag gör så!

/Charlotte






Kommentarer:

åhh nu minns jag inte datum men jag tror det var den 16e som en sadelkollare skulle komma till Botorp??? Kanske vore nåt om du vill kolla upp sadeln???

Kram

2012-05-14 @ 07:24:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0